Moje lepsze dni z czego jestam, a przynajmniej byłem zadowolony:)

Witam bardzo serdecznie moich wiernych fanek i fanów, a także was przepraszam gdzie od 4 miesięcy nic nie pisałem o czym miałem coś ważnego do napisania moje kochane wierne fanki.

 

 

Tak naprawdę proszę was kochane dziewczęta żeby pisać na moje 3 numery GG. z których bym mugł być ich facetem.

PODAJE SWOJE 3 NUMERY 1.TO---GG.=5132993-To jest numer dostępny dla wszystkich fanek i fanów moich. 2.TO---GG.=39299525-a tojest tylko dostępny tylko dla dziewcząt. 3.TO---GG.=44890596-tylko on jest dla mnie prywatny z których wybranych osób mogę wybierać i pisać.

 

 

A teraz wam opiszę moje fajne wakację i od 4 lipca 2010 r byłem na wycieczce z Fundacją im.Brata Alberta, gdzie byliśmy na 4 dniowej wycieczce w Gnieźnie, na 1 dzień w Niemczech, miasto Berlin.  A w tej Fundacji im.Brata Alberta, to jest otwarty od 4 lat Dom Pomocy Społecznej, i tam właśnie sobie mieszkam.

 

 

12.08.2014.r. Kupiłe o nazwie telefon KAZAM, z którego byłem bardzo zadowolony, ale jest przykra sprawa bo 06.10.2014.roku musiałem dać telefon na gwarancji gdzie był kupowany w salonie plusa+ w REALU w Truniu na ulicy Żułkowskiego 21 i był tam problem bo nie łączył się z wejściem   gniazdem słuchawek.
A po

14.10.2014.r.Więc tak, usiadłem sobie na swoje łużko i zaczołem sobie czytać książkę,na którym zostawiłem sobie telefon o nazwie KAZAM i przez to taką wczyte zrobiłem że potem mnie zawołano na kolację. Tam po tym jak mnie zawołano na kolację to ja się całkem wyłączyłem swoje myśli o telefone, gdzie potem zaczołem go wszędzie szukać i patrzyłem na łużku czy leży. A co gorsza to był taki czarny telefon o nazwie KAZAM. A potem usiadłem do komputera i zapomiałem o telefonie,i puźniej chciałem zadzwonić i szukałem tel.kom i zawaliłem wczyte,a także wszystkich oskarżyłem że mi w Domu Pomocy Społecznej, Fundacji im. Brata Alberta,ktory mieści się na ulicy Rydygiera 23 w Toruniu,tam gdzie mieszkam  to oskarżyłem wszystkich i na tym był pierwszy początek koniec tej histori. A druga sprawa potoczyła się tak o właśnie o tym telefonie KAZAM że także byłem na swoim komputerze i poprosiłem Piotra Angowskiego z którym mieszkam razem w pokoju żeby mi zrobił łużko to najpierw mnie wyzwał a potem się troszeczkę po sprzeczaliśmy i otworzył te łużko z ogromną siłą gdzie leżała moja koma, a także on mi spadł na podłogę i się rozwalił. A było to dnia:=17.10.2014.r. A także odsunołem łużko od ściany i  dopiero wtedy się skapnołem że tam leżała moja koma i jak go już podniosłem to było prawie pól szybki zbitej i wyświetlacz. Na drugi dzeń powiedziałem to opiekunowi, panu Kajetanowi że Piotr rozwali mi telefon na łóżku który mi spadł na podłogę  z ogromną siłą i byłem bardzo wściekły na niego bo mi rozwalił telefon o nazwie Kazam, a także też byłem na siebie zły. I jak na razie jestem bez telefonu.Moi droge dzieczęta i koledzy. Na drugi dzień poszedłem z tym telefonem KAZAMEM dać go na gwarancji do plusa+, żeby mi zrobili ale powiedzieli że to jest uszkodzenie mechaniczne i że gwarancja już tego nie obejmuje.


Write a comment

Comments: 9
  • #1

    cowiek_malpa (Sunday, 04 January 2015 20:02)

    Skisłem xD

  • #2

    amok (Thursday, 02 April 2015 15:04)

    Łoker, kiedy następne filmiki? Fani i fanki czekają z niecierpliwością!

  • #3

    qRYCHU (Sunday, 12 July 2015 17:44)

    CZEKAM NA KOLEJNE FILMY!!!!1! JESTEM WIERNYM FANEM <3 !

  • #4

    syrtek (Wednesday, 30 September 2015 00:21)

    Witaj. Pozdrawiam cie . Życzę powodzenia
    .

  • #5

    Bartek (Thursday, 29 October 2015 16:05)

    Popracuj nad ortografią.

  • #6

    Karaluszek ;3 (Saturday, 05 December 2015)

    Pasta Quality

  • #7

    Karol Michalak (Thursday, 17 August 2017 04:40)

    Znamy prawde

  • #8

    kryzioMANU (Thursday, 30 May 2019 20:40)

    co za chamy nie naprawiły tego telefonu. WSTYD dla plusa+

  • #9

    Sebastian Osowski (Thursday, 11 March 2021 23:57)

    Ja wiem że jeździsz bez prawka, potrąciłeś mi matke. będzie sprawa w sądzie, do zobaczenia.